[linux] Re: Audio device detectie

Ad van den Broek advandenbroek.nl op gmail.com
Di Dec 29 15:56:08 CET 2009

> En hoe "plug" je die eigenlijk in? jackplug?

Idd zo'n (3.5 mm?) jack-plug.
Weet niet of die jack gedetecteerd wordt of
dat de audio-chip een stroomafname detecteert.
maar blijkbaar krijgt Windows een melding ervan
en ik was benieuwd waar dat precies gebeurd
om te kunnen beoordelen of het ook bij niet-Windows omgevingen
is te gebruiken.

--

With best regards,
Ad van den Broek