[linux] Re: Xen advies gevraagd

paai J.J.Paijmans op uvt.nl
Za Jan 3 10:08:10 CET 2009

Hugo van der Kooij wrote:

> Die distro waar je het handigste mee bent. Vooral op de commandline en
> in de config files zonder GUI.
>
> Maar persoonlijk snap ik nooit waarom mensen zo graag met zo veel
> distro's stoeien. Als het doet wat je wil doen op een manier die bij
> jouw voorwaarden past dan ben je toch klaar.

Heb je dan wel eens met Linux gewerkt? :-)

Want dan zou je weten dat geen enkele distro alles meteen
goed doet, zeker niet op een laptop. Van de een werkt de
wlan driver niet, de ander  kan jouw beelscherm net niet
optimaal aansturen, enzovoorts en zo verder.

En niet al die problemen zijn even eenvoudig op te lossen.

Paai