[linux] Re: Harde schijf laptop wel zichtbaar, maar niet toegankelijk.

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Do Jan 8 22:17:26 CET 2009

Beste Geert, Beste allemaal
Jullie adviezen klinken bruikbaar, ik ga ermee aan de slag. Ik zal jullie
nog laten weten of het me inderdaad lukt de harde schijf weer toegankelijk
te maken en er een Linuxdistro op te installeren.
Voor dit moment: bedankt!

Vriendelijke groet,

Bas.

Op 7 januari 2009 20:00 schreef Geert Stappers <stappers op stappers.nl> het
volgende:

--
Viaconsensus