[linux] Re: Fuppes, UShare en mijn PhilipsTV

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Ma Jan 12 09:29:32 CET 2009

Op 20090112 om 01:17 schreef Hans Rood:

> smb, ftp, of nog wat anders??

Wat anders, iets wat bedoelt is voor "streaming"
(dus niet iets wat bedoelt is om bestanden over te gooien
 (niet wat "brokken" of "blokken" overgooit,
  maar wat meer lijkt op het pompen van vloeistof,
  je wilt een constanste stroom, een "vloeiend beeld".
 )
)

Cheers
Geert Stappers