[linux] Re: Weet iemand waarom google earth het bij mij niet meer doet?

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Za Jan 17 12:15:38 CET 2009

On Saturday 17 January 2009 11:03:47 Aart Koelewijn wrote:
> [...]

Prima idee. Meteen geprobeerd, maar helaas... je ziet nix. Het terminalboxje
blijft blanco, het beginschermpje van google earth komt op, dat blijft een
tijdje staan en dan verdwijnt alles in een klap, en ik ben terug bij het kdm
inlogscherm.

Dat is vergelijkbaar met de ervaring in Debian (op een VM), waar het wel
werkt, maar traag...

> Bij mij werkt het met Ubuntu 8.04 prima met een NVidia kaart en driver.
> Met de X-org driver kun je het vergeten, veel te traag. Ik gebruik
> Google Earth versie 4.3.7191
>
> Aart

Bij mij werkt het met Ubuntu 8.10 ook. Maar dat is een andere machine.

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11