[linux] Re: hulp gevraagd voor ADSL configuratie

Za Jan 17 19:39:19 CET 2009

On Sat, Jan 17, 2009 at 06:50:50PM +0100, Paul de Vries wrote:
> het is niet logisch om routerdefinities 2x te doen, dus waarom geen
> router in een vm? zogezegd zogedaan, oude ADSL modem van zolder
> gehaald, Alcatel SppedTouch Home, aangesloten op Mac, VPN
> gedefinieerd, werkt prima.

een speedtouch home gebruiken van alcatel is wel logisch ?

die dingen zijn acuut slecht van kwaliteit, onhandig in het gebruik
vanwege de tunnel die je locaal op moet zetten en onbetrouwbaar.

Als je dan toch een stabiele en betrouwbare setup wil hebben dan is het
eerste  wat je doet, de alcatel STH na 14 hoog naar beneden donderen. Of
met je auto er over heen. Of gewoon weggeven aan iemand waar je een
enorme hekel aan hebt (en nee ik wil 'm niet ;-))

--
http://www.linux-it.nl