[linux] Re: Hoe de internetconnectie 'eth0' te activeren? - DEELS OPGELOST

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Wo Jan 21 21:54:56 CET 2009

On Wednesday 21 January 2009 21:10:48 Jelle de Jong wrote:
[...]
> [...]

Ik zie dit niet als een bezwaar, eerlijk gezegd. Ik krijg de indruk dat de OP
graag zoveel mogelijk wil leren, en daar dus alleen maar zijn voordeel mee
kan doen. Het mag best moeilijk zijn, is toch juist extra leerzaam?

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11