[linux] Re: x-terminal bouwen..

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Zo Jan 25 17:25:09 CET 2009

Martijn van Oosterhout wrote:
> Err, ik weet dat NFS niet fantastisch is, maar heeft AoE voordelen?
> Zoals? Ik neem aan dat met AoE je op de server nooit de files van de
> client kan zien,

Waarom niet?
Een deel van een `disk`, met een fs erop dat de server ook begrijpt?
Voordelen: lichtgewicht, niet routeerbaar en interessant (`nieuw`).

Maar goed: ik zit nu met een NCD xterm te knoeien en ik krijg zelfs
xdmcp op deze Verdorie 10 (Fedora) doos niet aan de gang ondanks deze
custom.conf:

# GDM configuration storage

[xdmcp]

Enable=true

[chooser]

[security]

[debug]

Ik zie geen geluister op poort 177 met netstat.

Iemand?

Udo