[linux] Re: publieke omroep/ silverlight

Jan Joosten jan_joosten op planet.nl
Ma Jan 26 13:38:33 CET 2009

On Monday 26 January 2009 09:35:11 paai wrote:
> Overigens: ik ben geen consument van dergelijke media, maar hoe
> zit het met moonlight, de Open Source versie van Silverlight?
> Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik heb moonlight op OpenSuse 11.0 geinstalleerd om het uit te proberen.
Ik kan met behulp van een MPlayer plugin in Firefox) alle onderdelen/kanalen
van deze website http://portal.omroep.nl/?nav=compzJsHEnCowBdzBtC bekijken.
(PC 500 MB intern geheugen en snelheid 1 Gigaherz)

Overigens lijkt me het ook een optie voor leden van de verschillende omroepen
die in Kanaal4 deelnemen, om bij hun omroep te protesteren tegen het gebruik
van andere dan niet-open source software oplossingen.

Jan J