[linux] Re: php-puzzle...

paai J.J.Paijmans op uvt.nl
Ma Jan 26 14:09:31 CET 2009

Jan Gnodde wrote:

> Als which al een pad terug geeft, bestaat de executable of het script, dus hef
> je het niet meer te controleren met exec.

De 'exec' is een php-functie, waarmee ik het commando 'which filename'
kan uitvoeren.
Daarmee zie je of de 'filename' in het path bestaat. Mijn systeem hangt
van het bestaan van een aantal executables en scripts af,
en bij het starten ervan laat ik door het systeem controleren of alles
er is...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI              013-4662693