[linux] Re: belasting...

Bram Woort bram2488 op quicknet.nl
Zo Mrt 1 13:01:30 CET 2009

Op Sunday 01 March 2009 12:48:53 schreef Udo van den Heuvel:

> Package?
> deb? rpm? euh?
>
> Ik wel best die andere variant testen hoor...

http://www.belastingdienst.nl/download/2049.html
op die pagina kun je kiezen wat je wil downloaden, je kiest dan voor de
autopackage.  opslaan als, vervolgensop het bestand rechtermuisknop dan
eigenschappen dan de tab toegansrechten, " is uitvoerbaar" aanvinken.
vervolgens naar een terminal, inloggen met "su" naar het bestand toe gaan,
dan: ./"bestandsnaam" en alles wordt voor je geinstalleerd. dit is teminste
mijn ervaring met opensuse. en dan zou je je gegevens kunnen downloaden,
openen met: belastingaangefite progamma.

Bram

--
Running @ openSUSE 11.0 KDE

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.