[linux] Re: belasting...

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Zo Mrt 1 16:38:17 CET 2009

Udo van den Heuvel wrote:

> Heeft de belastingdienst een helpdesk?
> Wat als dat niet het geval is?
> Wat als je probleem niet opegelost wordt voor 1 april?
> Wat als je geen aangifte kunt doen met je Linux systeem?

Het erge hiervan is gewoon dat het voor een normale computergebruiker
niet te gebruiken is. Iemand die gewoon een Linux systeem gebruikt zonder
 speciale computerkennis (zoals de meeste mensen) komen hier niet uit en
vinden dit gewoon eng en snappen het niet. De software ziet er niet uit,
draait niet normaal, is niet verstandig te installeren en wordt niet
ondersteund

Ik vind dit een erg trieste zaak. Ik zou prima het programma willen
herschrijven/updaten met laatste gtk, libs en fonts en officieel in de
debian en fedora pakket systemen willen krijgen, maar de belastingdienst
heeft hier geen interesse in, gezien dit geld kost, en het werkt toch!

Aub dus geen teksten dat het normaal werk, maar defineer normaal eerst
:-D. Ik denk dat hier grote verschillen tussen definities tussen zitten.

Met vriendelijke groet,

Jelle