[linux] Re: belasting...

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Zo Mrt 1 17:33:31 CET 2009

> $ cd ~
> programma opened hier en doet ongeveer het zelfe als vorige jaren

Bij mij crashed 't op 't punt vna downloaden bekende gegevens.
Volgens strace heeft 't ding ook last van memory corruption.
Ik draai overigens wel 64bit debian en dit is een 32bit applicatie.

Folkert van Heusden

--
                     www.ishetweekend.nl