[linux] Re: Wie kent www.mozilla.nl?

hans rood hansrood op xs4all.nl
Di Mrt 3 16:27:53 CET 2009

Op maandag 02-03-2009 om 21:37 uur [tijdzone +0100], schreef Hugo van
der Kooij:
> is er
Dat lijkt me zacht uitgedrukt, de code die ik uiteindelijk kreeg was
"niet geldig", Fondswerving gebeurt voor open source anders en Mozilla
heeft dat echt niet nodig.

> Wie zit er achter mozilla.nl:
>       ID prof BV
>       Churchillstraat 75
>       3772KV  BARNEVELD
>       Netherlands
>
> Hugo.

Ik heb het volgende verstuurd via http://forms.consuwijzer.nl:
====================
op de site www.mozillaforum.nl  verschijnt regelmatig een
google-advertentie met titel "downloaden van deze browser". Daarin wordt
opgeroepen om de makers van firefox te steunen door een sms te sturen
naar 7222 om daarna FireFox te kunnen downloaden. Je krijgt, na 3
sms-jes van 1,50 Eur , een onbruikbare code.
Opensource als mozilla is gratis (te downloaden bij www.mozilla.COM. Ik
heb de webmaster van www.mozilla.nl (ID prof BV  Churchillstraat 75
3772KV  BARNEVELD) van deze onmiskenbare oplichting op de hoogte
gebracht maar nog geen antwoord gekregen.

Dat ik Eur. 4,50 ben kwijtgeraakt is geen ramp, dat het imago van
Mozilla en de opensource wordt bezoedeld moet mijns inziens snel
beeindigd worden.

De advertentie noemt een site, die er misschien niets mee te maken
heeft:
 SHAREWARE-NE.COM       Created on: 18-Feb-09
 15111 N. Hayden Rd., Ste 160, PMB 353  Scottsdale, Arizona 85260
  United States       (480) 624-2599      Fax -- (480) 624-2598

hoogachtend
js rood GOUDA