[linux] Re: Gezocht: Linux config tool voor axis webcam

Ad van den Broek advandenbroek.nl op gmail.com
Wo Mrt 4 12:40:21 CET 2009

> Doet ie niet gewoon DHCP? Dan een nmap -sP van je netwerk en dan zie je
> 'm wel terug :)  Of tail -f /var/log/syslog terwijl je 'm aan zet... er
> van uit gaande dat je systeem ook de dhcp server is.
> Ik heb ooit jaren geleden een Axis 210 ofzo netwerk camera ingesteld,
> maar kan mij niet herinneren dat ik daar moeilijke dingen voor hoefde te
> doen.

Klopt, er is niets moeilijks aan voor een computerman.
Ik zoek alleen een tool voor een enduser zodat die kan clicken of menu's ziet.
Anders zoekt men een Windows systeem voor het beheer.