[linux] Re: Belasting

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Vr Mrt 13 23:35:24 CET 2009

Robert,

Sorry - was even een weekje in Hongarije ....

Robert Best schreef:

> Het is de gewone inkomstenbelasting, maar voor Nedrlanders in het
> buitenland.
> Gebruik jij niet  het ca2008_nl-linux_1.10.x86.package ?

Die inderdaad, of om precies te zijn (volgens de versie-informatie van
het pakket):
Aangifte 2008 (Versie 1.20 Productcode IB2008-12-12-BINT-743.13.1608)
Linux 2.6.24.7-desktop-2mnb i686
wxWidgets 2.8.7.

Ik hoef alleen nergens een land in te voeren. Nu kan dat komen omdat ik
de persoonlijke gegevens van vorig jaar laat overnemen en dat de rest
van het werk ook al niet door mij wordt gedaan ;-)
> Als je de aangifte niet kan indienen door deze fout dan met je

> Ik schriijf de belastingdienst, kantoor Buitenland in Heerlen, per brief:

Dit is inderdaad het enige dat helpt. Dank je wel.

Peter