[linux] Re: perl vraag: tree lezen.

Bas Grolleman bgrolleman op emendo-it.nl
Wo Mrt 18 07:24:06 CET 2009

Is het niet gewoon een kwestie van
$VAR1['xml']['island']['id'] = <variabele>

Hoewel zo te zien 'id' ook een array bevat, dus het kan wel eens
$VAR1['xml']['island']['id'][2] = <Variable>

Hoe ziet de XML er uit, dan kan ik het zelf ook een beetje makkelijk testen.