[linux] Re: veeeel files in 1 directory wissen

Mark van Dijk mark op voidzero.net
Za Mrt 21 23:44:22 CET 2009

>Ja, het ext3 staat op een LVM, op gecrypte raid5, maar toch....

Ext3 is imho gewoon traag. Ik gebruik reeds jaar en dag jfs op al mijn
partities: hierbij krijg ik veruit de beste performance. Kan het iedereen
dus ook met klem aanraden. Ik had ooit een ext3 met een 20G squidmirror
erop.... dat was behoorlijk lang wachten tijdens het wissen... zo'n 30
minuten. (Inmiddels is de hardware wel wat sneller maar toch...)

HTH
Mark