[linux] Gezocht LPIC-2 boek digitale versie

Ton Boelens ton.boelens op gmail.com
Za Mrt 28 15:55:10 CET 2009

Beste mensen,

Ik heb LPIC-1 gehaald door met veel plezier een pdf door te nemen. Dit
was de digitale versie van een boek, dat op CD met het boek
meegeleverd was. Ik vind het prettig om te studeren op mijn laptop die
ik toch elke dag bij me heb ipv ook nog een zwaar boek mee te zeulen.

Weet iemand een goed cursusboek voor LPIC-2 in digitaal formaat? Ik
heb veel gezocht op Internet, maar niets gevonden, behalve wat obscure
illegale sites.

PS: het hoeft nog niet eens volgens de exameneisen van na 1 april 2009
te zijn, maar wel volgens de exameneisen van 2006.

--
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ton Boelens