[linux] Re: .wav to .mp3

J. mailing-lists op xs4all.nl
Za mei 16 21:45:09 CEST 2009

On Sat, 16 May 2009, Udo van den Heuvel wrote:

> Jouw ADPCM.

Juist. En de reden waarom ik schreef wat ik schreef was dat die
foutmelding van lame [zoals gequote] waarschijnlijk voortkomt uit het feit
dat lame niet met het adpcm formaat overweg kan.

Als ik u was zou ik gewoon zoals vele andere al hebben aangeraden een
graphisch tooltje installeren dan komt de rest daarna vanzelf wel.
Als je maar wat hebt om mee te werken effe.. Dan tegelijkertijd wat
uitzoek werk doen.

J.