[linux] Re: .wav to .mp3

Robert Best robert.w.best op gmail.com
Zo mei 17 17:00:59 CEST 2009

Ik vind 1200 kB voor nog geen 2 min spraak te veel. Met WAV MP3 Converter op
WINE kan de ADPCM WAV nog een factor 3 gecomprimeerd worden. Daarmee is een
gesproken tekst te e-mailen zonder (web)mailboxen te laten overlopen.
Misschien is ook met sox en lame deze compressie te bereiken, maar ik vroeg
een gebruiksvriendelijk prg. Het verbaast me dat Linux dat niet zou hebben
voor zo'n elementaire toepassing.

Robert