[linux] Re: Email als commando input

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Za Nov 7 16:08:39 CET 2009

On za, 2009-11-07 at 14:17 +0100, Ad van den Broek wrote:
> @Hugo,

> Dank, met procmail ga ik aardig de goede kant op volgens mij.

Ik heb zoiets hier draaien. Mail voor 1 bepaalde geadresseerde wordt
doorgestuurd naar een perl programmaatje. Dat programmaatje kijkt naar
de onderwerpregel. Er zijn twee onderwerpregels die exact moeten kloppen
en dan leiden tot twee verschillende opdrachten. Die opdrachten zijn
overigens behoorlijk onschuldig en er gaat bovendien een kopie van het
mailtje naar de beheerder zodat die een oogje in het zeil kan houden.
Klopt de onderwerpregel niet exact, dan gebeurd er niets, wordt alleen
de kopie van het mailtje doorgestuurd.

Aart