[linux] Re: Emailtjes komen binnen met datum 1-1-1970

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Nov 9 12:11:48 CET 2009

On Sun 08 Nov 2009, Ton Boelens wrote:

> Er zitten geen headers in, behalve de header Content-Length. Het gaat
> dus om een mailtje dat lokaal, rechtstreeks aan een user wordt
> aangeboden.

Ook bij een lokaal mailtje worden normaal gesproken headers toegevoegd
door de MTA.

Als er geen headers inzitten (met name geen Date: header), dan is het
ook totaal geen verrassing dat de weergegeven datum (effectief) op nul
staat.  Case closed.

Paul