[linux] OT? Linux job in Dublin voor LAMP expert in troubleshooting

Do Nov 19 08:21:37 CET 2009

Een beetje off-topic. Maar ik ben expliciet gevraagd voor een baan in
Dublin als troubleshooter op locatie voor een grote LAMP farm.

Aangezien ik geen verhuisplannen heb wil ik wel iemand anders voor
dragen als ik overtuigd ben van de kennis van zaken van de persoon in
kwestie. Mocht je belangstelling hebben dan reageer je maar buiten de
mailinglist en dan kom ik met wat meer details.