[linux] Re: Linux loopt achter

Vr Okt 16 07:16:47 CEST 2009

On Thu, Oct 15, 2009 at 04:53:20PM +0200, Ad van den Broek wrote:
> OK Ok,  dat snap ik en dat kan idd een ontsnapping geven
> maar dat betekent wel dat het probleem blijft.
> En dat voelt alsof je de patient met mazelen niet geneest
> maar de bijverschijnselen gaat overschilderen.
> En ik zou dus juist graag willen weten wat de ziekteverschijnselen van
> mijn linux-patient veroorzaakt.

los van de discussies die lopen over de kernel, evt gebruik van vmware
enzo...

ntp is onderdeel van een goede setup; zie het als een patient die wel in
de winter wat dikke kleding aan moet en niet in korte broek bij -12 naar
zijn werk fietst. En ja, tuurlijk wil je het weten. maar een paar
randvoorwaarden moet de patient natuurlijk wel nastreven ;-)

--
http://www.linux-it.nl