[linux] Re: ervaringen en suggesties voor Android pdas?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Okt 26 15:25:25 CET 2009

On Mon 26 Oct 2009, Caspar Maessen wrote:
> Op maandag 26 oktober 2009, schreef Paul Slootman:
>
>   > Ikzelf heb de Nokia N900 besteld, die niet op android maar op Nokia's
>   > Maemo platform loopt.
>
> Levert deze dan wel sync-functionaliteit met een linux-desktop?

Geen idee, het lukt mij tot nu toe nog altijd om afspraken gewoon te
onthouden :-)  Ik heb weleens een agenda geprobeerd bij te houden, maar
daar ben ik gewoon te lui voor. En telefoonnummers staan gewoon in m'n
GSM, en die nummers zijn ook wel te backuppen...
Adressen heb ik een tekstbestandje in $HOME voor, maar die gebruik ik
eigenlijk alleen zo halverwege december :)

Paul