[linux] Re: Vanuit script bestanden omzetten naar PDF of PS

Do Apr 1 10:40:06 CEST 2010

On Thu, Apr 01, 2010 at 09:38:17AM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> Ik heb een script gemaakt om eenvoudig dubbelzijdig (en met meerdere
> pagina's op een pagina) PDF bestanden te printen. Echter ik krijg vaak
> Microsoft Office of OpenOffice bestanden binnen. Ik kan hiervan
> natuurlijk PDF bestanden maken met behulp van OpenOffice, maar dat
> vraagt een handmatige actie. Is er een manier om deze bestanden in een

Dat hoeft niet met de hand: je kunt een OpenOffice macro maken, zodat de
conversie vanaf de command prompt (vanuit een script) gedaan kan worden.

> bash script om te zetten naar PDF of PS bestanden?

Een iets minder zwaar stukje software voor dat doel is wvware, te vinden
op http://wvware.sourceforge.net/

> --
> Cecil Westerhof
> M CecilWesterhof op xs4all.nl
>
> O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org
>
> Please do not send me Microsoft Office/Apple iWork documents.
> Send OpenDocument instead! http://fsf.org/campaigns/opendocument/

Als ik ASCII zou sturen, dan heb je niets meer aan je mooie conversie
tools:-]

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth.

--