[linux] Re: vaak terugkerende foutmelding bij suspend

Vr Apr 2 09:03:01 CEST 2010

On Thursday 01 April 2010 22:23:09 Hugo van der Kooij wrote:

> Lijkt op een issue met rechten. Welke distro? Gebruik je SELinux? En in
> welke mode?
>
> Hugo.

Dank j4e voor je antwoord. Mijn distro is OpenSuSE 11.1  En de mode . . .:
"gewoon" zul je wel geen antwoord vinden (of misschien toch ;-): log in onder
KDE (3.5), en wanneer ik uitlog klik ik de rode aan/uit-knop rechts onder in
mijn scherm aan. Komt er een nieuw scherm naar voren met de vier opties
End Current session, Turn of computer, Restart Computer en Suspend Computer.
En daaronder nog de vijfde optie "Cancel" om gewoon verder te gaan.
Klik ik "suspend" aan, dan wordt de kleur van het scherm vaag, en valt daarna
weg om een OpenSuSE-scherm te krijgen met een groene lijn die van rechts naar
links gaat, zodat - in het goede geval - de computer uitvalt, en later weer
snel opstart na hem aangezet te hebben.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl