[linux] Re: vast wel een domme vraag...

Geert-Jan Hut Geert.Jan.Hut op hutsoftware.nl
Ma Apr 12 15:34:05 CEST 2010

Op 11-4-2010 10:30, joop g schreef:

> Bedankt, dat was 'm inderdaad. Nou nog één probleempje: er komt een apart
> group view schermpje op. Nou zit er rechtsboven een klein schuin pijltje,
> dat, denk ik, dient, om het op zijn plaats te krijgen, maar dat doet nix.
> Weet je daar ook nog wat op?

Ja, ik zit even niet achter m'n linux machine - dus uit m'n hoofd - ,
maar je moet volgens mij niet dit pijltje gebruiken, deze maakt een
nieuw window van het panel. Je kunt daarintegen door de gestippelde balk
die hier onder zit te draggen en droppen de locatie van de panels
wijzigen. Het is even proberen, want ook ik heb hier soms wel eens mee
gevochten.

Als je deze balk namelijk verkeerd dropt wordt je panel ineens een tab,
en die kun je vervolgens alleen wegkrijgen door deze tab vervolgens weer
te draggen/droppen naar een andere plek. En het is mij nog nooit gelukt
dit snel te doen, want het is vrij onmogelijk om vooraf de goede plek te
voorspellen waarbij dit gebeurt. De layout manager is mij dus iets te
flexibel & onbegrijpelijk...

Groet, Geert-Jan.