[linux] Re: - Kan dit komen door defect intern geheugen (HD probleem)?

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Di Apr 13 20:58:26 CEST 2010

Op 13 april 2010 18:39 heeft Robin van Leeuwen
<robinvanleeuwen op gmail.com> het volgende geschreven:
> De S.M.A.R.T. uitlezen, eventueel een selftest laten doen. Lees daarvoor

> Het gaat om Ubuntu 9.10 en de kernel zo uit mijn hoofd 2.6.31-<nogwat>

Bij deze versie is mijn ervaring dat er bij een probleem met
S.M.A.R.T. dit gelijk getoond wordt.

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman

wave:marc.fellman op googlewave.com