[linux] Re: Directory recursief verwijderen.

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Ma Jul 19 22:06:09 CEST 2010

Op 19 juli 2010 21:17 schreef Marcel Nijenhof <marceln op xs4all.nl> het
volgende:

> Gebruik "svn export" dan krijg je deze directories niet eens.

Allereerst iedereen bedank voor alle reacties.

De tree wordt mij aangeleverd via een tarball, zelf zit ik achter een
behoorlijk restrictieve proxy en heb zelf geen directe
verbinding, en ik kan dus zelf geen svn gebruiken. Of kan svn
ook via een proxy gebruikt worden?