[linux] Re: Audio zowel over hoofdtelefoon als speakers

Za Jul 24 12:27:33 CEST 2010

On 24/07/10 09:46, Cecil Westerhof wrote:
> Ik heb net openSuse 11.3 geïnstalleerd op een Medion Akoya E1001 D.
> Hierbij heb ik een vreemd probleem. Op het moment dat ik een
> hoofdtelefoon gebruik, komt de audio zowel over de hoofdtelefoon als
> over de interne speaker. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Waar zou
> dit aan kunnen liggen?

Wellicht is het zoals bedoeld met deze laptop? Dat wil zeggen: Wellicht
wordt het niet in de connector geregeld.

Hugo.

--
hvdkooij op vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/
PGP/GPG? Use: http://hugo.vanderkooij.org/0x58F19981.asc