[linux] Re: cpufreq-selector en bogomips

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Wo Jun 2 13:10:57 CEST 2010

Het gaat mij ook niet zozeer om de snelheid, want inderdaad hoeveel keer per
seconde een computer niets kan doen
is nu niet echt een doortastende benchmark :-)
maar meer dat de waarde bij de een wel veranderd bij wijziging van de cpu
governour, en bij de andere niet...
(zelfde distro overigens)

Op 30 mei 2010 23:32 schreef Hugo van der Kooij
<hvdkooij op vanderkooij.org>het volgende: