[linux] Re: Ipv6 en static adressen.

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Ma Nov 1 11:12:34 CET 2010

Op 1 november 2010 10:54 heeft Roeland Th. Jansen
<bengel op grobbebol.xs4all.nl> het volgende geschreven:

> hardstikke static.

Dus als ik het goed begrijp is DHCPv6 dan alleen nog maar nodig als ik bepaalde
clients echt specifieke adressen wil geven en voor de hele mikmak als
toewijzing
van DNS , ntp en andere netwerk info?