[linux] Re: Wanneer firefox het niet doet bij een bank ....... (deed het wel !!, deels mijn fout)

Di Nov 2 17:00:30 CET 2010

On 11/02/10 14:10, L.G. de Lagh wrote:
> In Firefox onder Ubuntu Netbook Edition 10.04 komt via de opgegeven
> hyperlink gewoon het inlogscherm op de proppen. Het is wel https (en niet
> http).
> Is bij Firefox onder Voorkeuren onder Advanced -> Encryption SSL enabled?
> Bij ING-bankieren nog nooit troebels gehad.
> Betere "user-friendly" bank nemen misschien? ;=)
> M.v.g., Louis de Lagh

Zoals ik later zag was mij twee keer een nieuw wachtwoord toegezonden.
Toen ik
probeerde in te loggen was waarschijnlijk het tweedens toegezonden
wachtwoord
het geldige. Inmiddels heb ik een derde toegezonden gekregen. Voor de
zekerheid
heb ik daarmee eerst onder XP ingelogd, en het wachtwoord naar eigen smaak
veranderd. En daarna probleemloos onder linux met firefox ingelogd.
Was een opluchting!  ;-)

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl