[linux] Re: USB-WiFi: D-link DWA-140 niet aan de praat te krijgen

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Ma Nov 22 10:30:06 CET 2010

Op 21 november 2010 23:23 heeft Ulrich Grün <ulrich.gruen op gmail.com>
het volgende geschreven:

> Dag Robin, dag lijst,
>
> Ik heb de meest recente drivers van de RalinkTech website geplukt:

Dat zouden de goede drivers moeten zijn.

In mijn blacklist.conf staat:

blacklist rt2800usb
blacklist rt2x00lib
blacklist rt2x00usb
blacklist rt2800lib

Dus niet alleen rt2800usb' en 'rt2x00lib'. Ik zal als ik thuis ben het
betreffende kaartje weer even
uit de kast pakken en kijken of ik de foutmelding kan reproduceren (ik
heb het kaartje momenteel
niet meer in gebruik). Want de configuratie die ik nu nog op die
computer heb staan kan best
een beetje beinvloed zijn door wat andere ralink kaartjes die ik
daarna heb gebruikt...

--
Robin van Leeuwen   |   http://www.rldsoftware.nl   |   Public Key:
http://www.rldsoftware.nl/key.txt