[linux] Re: Software t.b.v. Icom rx7

Di Nov 30 08:02:39 CET 2010

On Mon, Nov 29, 2010 at 09:45:55PM +0100, Bart-Jan Vrielink wrote:
> Heb je al naar de package 'icom' gekeken? Is standaard onderdeel van
> Debian (een distributie met een aparte 'hamradio' sectie van packages).

er is wel meer,

hamlib met vriendjes als grig, fldigi etc. Doen ook wonderen. hangt
natuurlijk af wat hij met de icom wil doen.

Zelf heb ik een IC7600 van Icom en dat ding werkt met CIV plus audio
over USB. Inprikken en werken maar....

(de IC7600 support heb ik met de maintainers begin dit jaar in hamlib
gesleuteld)

--
http://www.linux-it.nl