[linux] Re: Software t.b.v. Icom rx7

Di Nov 30 12:50:27 CET 2010

On Tue, Nov 30, 2010 at 10:25:23AM +0100, Udo van den Heuvel wrote:
> Bedienen en configureren, en de config backuppen om te beginnen.

cofig backups geen idee -- dat doet de 7600 op USBstick.

> Ik denk niet dat de rx7 audio over usb doet...

vast niet nee.

Als dat ding std CAT commands babbelt dan is hamlib plus de bijkomende
meuk in ieder geval wat voor de control.s

mocht de rx7 er niet bij staan, dan is er vast een mogelijkheid ene
andere te pakken en die aan te (laten) passen.

--
http://www.linux-it.nl