[linux] een vraagje over een website

Harold Knibbe h-knibbe op versatel.nl
Za Apr 16 23:43:06 CEST 2011

Beste allemaal,

Ik ben een website aan het maken, en loop soms tegen een aantal dingetjes aan.
Ik weet dat deze lijst er niet helemaal over gaat maar ik gebruik Quanta, en
aangezien je daar toch de tags voor moet kennen.
Het gaat niet om dat tags op zich natuurlijk.
Ik wil mijn website in HTML maken.

Mijn vraag, is het mogelijk dat ik de opmaak, of een gedeelte van de opmaak
van mijn pagina(in HTML), door mail en dat jullie naar de tags kijken of die
goed staan. Dat doe ik dan alleen als hij iets niet goed weergeeft en als ik
dan niet weet wat ik met de tags heb fout gedaan.

Is dat mogelijk of ergeren jullie je eraan, dan doe ik het namelijk niet,

Hopelijk dat jullie genoeg info hebben,

Met  vriendelijke groeten,

Harold Knibbe