[linux] Re: Howto voor kernel compileren

Di Aug 16 14:11:49 CEST 2011

Aldus schreef michkloo op Tue, Aug 16, 2011 at 01:29:39PM +0200:

> Wat te denken van http://www.linuxdocs.org/HOWTOs/Kernel-HOWTO.html  ?

Dat document lijkt me nogal verouderd. Ik gebruik tegenwoordig
'rpmbuild', maar dan moet de kernel source RPM wel voor je distro
gemaakt zijn.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		People who bought this story also bought....