[linux] Iemand een linux partitie gemaakt op een Windows 7 machine?

Za Aug 27 07:51:28 CEST 2011

Niet lang geleden heb ik een Compaq Pressario gekocht, en daar
zat Wibdows 7 op.  Tot groot geluk van mijn dochter, want dat
is het absolute einde. Maar er moet nog een echt OS op, en ik
vraag me af hoe ik een deel van de schijf terug kan claimen, de
boel herpartitioneren en er linux op kan zetten.
Iemand ditgedaan?  En hoe heb je de schijf gedeeld?
bvd
Julien

--
Julien Michielsen