[linux] Re: cartridges

joop g jjge op xs4all.nl
Zo Aug 28 17:18:39 CEST 2011

On Sunday 28 August 2011 15:09:41 Peter Fokker wrote:
[...]
> Ik hou het gewoon op een zwart-wit laserprinter en zo nu en dan
> een kleurenafdruk op een inkjet, inderdaad met dure originele
> cartridges. Dat tandenknarsen komt me dan ook erg bekend voor... ;-)
Ik heb zelf een HP kleurenprinter en de cartridges drogen geregeld uit...
Gelukkig heb ik op het werk ook een kleurenprintmogelijkheid, want, zeg nou
zelf, wanneer wil je ooit kleuren printen? Als je geen valsemunter bent,
bedoel ik...

Eigenlijk zou een commerciële club dit moeten oppakken. Zoiets als Copyshop of
zo. Misschien doen ze dat ook wel?

--
joop gerritse
Mühlenstraße 11