[linux] Re: cartridges

Di Aug 30 09:26:46 CEST 2011

On 08/28/11 11:55, Harold Knibbe wrote:
> Beste allemaal,
>
> Mijn cartridges zijn leeg maar wat kan ik nou het beste doen?
>
> Na vullen of immitatie cartridges kopen of echte.
> En zit er nog  verschil in kwaliteit ?
>
> Heb een HP Photosmart 4280.
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Harold Knibbe

Tijdje geleden ben ik met een lege cartridge naar een navuller gegaan
(aan de Oudedijk in Rotterdam, maar de wereld zit er vol van). Heb
me erover verbaasd hoe eenvoudig het was: heb je inkt en een
injectiespuit (en graag dunne plastic handschoen,maar handen insme-
ren met vaseline helpt ook) dan plaats je de spuit in het vulgaatje, en
klaar.
En na laten vullen via bv. "cartridge bijvullen" op google. Dat levert
vooral
nagevulde patronen (cartridges als je wilt) op.
En of er nog verschil zit in kwaliteit: dat zal wel. In ieder geval zit
er een
flink verschil in prijs. Fijnslijperij op kwaliteit vind ik
onbelangrijk: goed is
goed voor mij.

--
Julien Michielsen