[linux] Re: IPv6 routing probleempje, verschil tussen ping6 en traceroute6.

Di Feb 8 12:38:22 CET 2011

> De su01,xp03,xp04 zijn virtualbox machines.
> Deze su01, xp03 , xp04  zijn devices gemaakt met tunctl en zijn met
> parprouted gebridged met mijn wlan0. Normaal gesproken kan je nl
> geen virtualbox netwerkadapter bridgen met een wlan adapter, vandaar
> parprouted met een tap device en wlan0, dat werkt wel...

 Nou ja. Werken. IK heb er zo mijn twijfels over. wireless is wellicht
 geen synoniem voor problemen. Maar wel een bron van hoofdpijn.

 Vereenvoudig het eerst eens. Ik denk dat je probleem zit in een brakke
 combo die aan elkaar hebt geknoopt over wireless. Ik zou het eerst eens
 wired gaan opbouwen.

 Hugo.

--
 hvdkooij op vanderkooij.org   http://hugo.vanderkooij.org/