[linux] Re: Een goede manier voor terugzoeken in de nllgg-site?

Di Feb 22 14:27:03 CET 2011

Aldus schreef Julien Michielsen op Tue, Feb 22, 2011 at 02:05:15PM +0100:
> Ik vraag me af of het mogelijk is terug te zoeken naar vragen die in het
> verleden op de lijsten van de nllgg geplaatst zijn, en naar de
> antwoorden die daarop gegeven zijn. Het lukt mij niet eerdere, door mij
> gestelde vragen weer terug te vinden. Dat kan aan mij liggen, dat ik
> mijn zoekopdracht slecht specificeer, maar ook aan de site, doordat de
> zoekmachine niet werkt.
> Is er een zoekmachine voor onze site, en hoe benader je die?
> Als dat laatste niet het geval is, hoe zou je dan bv. aan google een
> zoekopdracht in ons archief kunnen geven?
> [...]

Het archief van de 'Linux' mailing lijst staat on-line, maar dat van de
'stamtafel' niet. Je kunt bijvoorbeeld proberen:
	http://www.google.nl/linux
en dan wat zoektermen intypen, bijvoorbeeld:
	michielsen isdnctrl log
Dan word je doorverwezen naar:
	http://lists.nllgg.nl/archive/index.php?go=/linux/2000-11
Een lange lijst, maar met de 'find' optie vind je de link naar:
	http://lists.nllgg.nl/archive/index.php?go=/linux/2000-11/496

Kortom: zoekt met de juiste keywords en gij zult vinden.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth
--

		People who bought this story also bought....