[linux] dual head

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Feb 25 17:12:17 CET 2011

hoi.
ik heb wat monitoren en ouide grafische kaarten en wil me in het dual
head avontuur gaan storten. Nu lopen de PC's waarop ik dat wil gaan doen
op VGA die op het MB is gebakken. Volgens wikipedia is het soms toch
mogelijk om die te gebruiken, samen met een insteekkaart, maar ik weet
niet recht hoe de vork aan de steel te steken. In ieder geval heeft
xrandr maar een enkel screen te melden.
Iemand met ervaring op dit gebied?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693