[linux] Re: Help! Thunderbird werkt niet meer na veranderen password

Bas G. Roufs -mobile basroufs op gmail.com
Ma Feb 28 12:53:26 CET 2011

Beste Hans
> Help...
Kan niet beloven jou dé oplossing aan te reiken.  Wel heb wellicht paar oplossingsrichtingen.
Laten we beginnen met je N900. Deze mail schrijf ik vanaf hetzelfde apparaatje. Werk je met IMAP? Zijn de instellingen voor in- en uikomende post veranderd vanwege de migratie?

We blijven nog even bij de N900. Synchronisatie met mijn laptop (Kubuntu 10.10, Kontact) blijkt te kunnen: in ieder geval via Gmail. Overweeg je mail van de UvT voorlopig even via Gmail om te leiden tot er een betere oplossing is. Dat kan met behoud van de originele mailadressen.

Momenteel synchroniseer ik de mail op de N900 via bijbehorende mailcliënt en het adresboek via "Mail for Exchange". Maar ook de mail kan via ..Exchange worden gesynchroniseerd. Probeer dat eens.

Tot slot. Heb je op je N900 alle software updates binnen gehaald?

Nu je laptop of PC.
Misschien werkt alles weer als je het mailverkeer omleidt via Gmail, zoals hierboven omschreven.
Probeer anders een andere "PIM" die je via een repositorium kunt binnenhalen. Bijvoorbeeld "Kontact" of "Evolution".

Sterkte en wijsheid!
Bas.
Sent by mobile/Verzonden per mobiel.
Bas. G. Roufs M.A.