[linux] wintech disk-lezer

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Za Jan 1 17:46:32 CET 2011

Heren,
ik heb hier een Wintech multi-purpose disklezer liggen. Het bestaat uit
een soort dongle die je aan de ene kant in allerlei harde disks kunt
duwen (IDE of SATA) plus voeding. Aan de andere kant een usb-kabel die
je in je PC stopt. Het idee is dat je er losse drives aan kunt hangen.

Onder Windows (VMware) zijn de drives zichtbaar als partities, maar
omdat mijn drives allemaal als Linux drives zijn ge"installeerd, kunnen
ze niet gelezen worden.

Onder Linux schijnt het niet te werken; dat wil zeggen: er wordt niets
automatisch herkend of gemount. Mijn kennis van usb is hooguit middelmatig.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693