[linux] Re: wintech disk-lezer

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Jan 2 10:49:32 CET 2011

On 01/01/2011 06:12 PM, joop g wrote:

> Hé, ik heb ook net zo'n ding gekocht, en er een SATA drive mee aangesloten.
> Met vier partities, zowel NTFS als ext2. Onder KDE komen die alle keurig op.
> Je krijgt dan een venstertje dat vraagt wat je met dit device wilt, net zoals
> bij Windows. Ik krijg dus vier venstertjes.
>
> Ik draai een al wat oudere versie van Slackware (12.1)

Ah, nou werkt hij hier ook... Truc schijnt te zijn dat je de usbkabel
als laatste moet aansluiten.
Handig ding; ik heb alle oude IDE disks in de kast kunnen checken op
belangrijk spul en die kunnen nu dus naar de kringloop :-)

Dank.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI       013-4662693