[linux] basic info docs gezocht

Harry harewood op xs4all.nl
Zo Jan 9 13:16:08 CET 2011

Beetje beginners vraag, maar ik slaag er maar niet in om mijn win7 box aan Fedora13 te
plakken. Ik wil graag in F13 een w7 share kunnen mounten, en andersom in W7 een Fedora
mount met 'net use' kunnen 'mounten'.

Ik zoek een goed document waarin nu eens helder staat uitgelegd hoe dit werkt, in theorie en
praktijk. Ik heb genoeg van al die detail oplossingen(settingkje dit, tooltje daar)  die niet
uitleggen hoe het precies werkt en wat er gebeurt en meestal toch niet werken. Ik kom zo
niet verder. Beetje leesvoer en theorie mag best.

Kan iemand mij verwijzen?

Veel dank.

H.